joi, 26 februarie 2015

Stay with me

    Poate ca atat mi-am dorit , poate ca nu a fost prea mult , poate ca nu a fost atat de important ...pentru tine , dar pentru mine orice mica atentie , orice mica vorba dulce , ar fi contat enorm pentru  mine . Nu ai inteles niciodata cat de mult ar fi contat un cuvant frumos , o alinare sincera , o privire reala . Nu , tu ai preferat intotdeauna sa te ascunzi intr-o carapace , sa ma lasi pe mine sa deduc ce se petrece cu peroana ta . Nu asa se face ...nu asa te pot ajuta , din contra te inchizi in gandurile tale si pe mine ma lasi sa ghicesc imposibilul . Nu ghicesc in stele , sunt om si simt . simt ca ma doare de fiecare data cand te inchizi in tine si pe mine ma lasi deoparte , dar tie nu iti pasa . Am uneori impresia ca o faci intentionat , ca iti place sa ma vezi cum ma doare , dar nu te pot inteleg . Ti-am dedicat oto timpul meu , toata bunavointa mea , tot ce am avut mai bun ti l-am daruit tie cu toata dragostea posibila . Tu nu stii ...si o bucatica nesemnificativa de ciocolata ti-o aduceam tie , fara sa-mi pastrez mie nimic . Oriunde , oricand si cu oricine , m-am gandit mai intai la tine si mai apoi la mine sau la ceilalti . Dar pentru tine nu a contat catusi de putin , dar eu te iubeam , te iubeam nebuneste cu tot cu defecte si rautati . Am fost intotdeauna a ta  , si DA ma uitam si dupa altii , dar intotdeauna am avut in gand ca tu esti mai bun ca toti , chiar daca acum stiu ca m-am mintit singura . In felul tau , asa rece si indescifrabil ...te-am iubit si ai contat mai mult decat multi altii la un loc . As minti daca as spune ca nu te iubesc si acum , pentru ca continui sa tin la persoana ta mai mult decat am crezut vreodata ca poate sa imi pese de cineva  , dar intotdeauna ai avut impresia ca imi bat joc . Nu , nu imi bat joc ...doar ca vezi tu ...uneori , reactiile tale m-au durut si pe termen lung m-au afectat enorm . Nu au ramas efemere si uitate , sunt inca vii intiparite in mintea mea . Si nu , nu e vorba de trecut sau amintiri , e vorba de rani ce nu s-au inchis nici pana in prezent , pentru ca nu ai stiut cum sa imi explici , nu ai stiut sa ma ajuti sa trec peste . Ai avut la suprafata doar o nepasare cumplita ce m-a impins spre multe nopti nedormite doar cu pleoapele intredeschise sau cu privirea plansa si indurerata . Nu ai putut sa ma iei in brate si sa imi spui ca va fi bine . Aruncai cu vorbe grele si ascutite ...sau cel putin , sa fi fost acolo langa mine , nu aveam nevoie de vorbe neaparat , doar sa stiu ca ma intelegi si ca esti langa mine , dar nicioadata nu ai fost aproape de mine , doar te-ai prefacut ca ma intelegi cand de fapt nici nu stiai ce  e in sufletul meu ...si atat as fi vrut , nimic mai mult , dar iata ca uneori cand incerc sa iti fac pe plac tu te arunci intr-un val de melancolie pe care nu il recunosc .... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu