joi, 26 februarie 2015

Chipul ei batut de vreme

                          O viata nu imi ajunge sa iti spun cat de mult te iubesc ! 
      O viata nu mi-ar ajunge sa iti multumesc pentru toata bunavointa de care ai dat dovada , nu mi-ar ajunge sa iti sarut palmele atat de calde care m-au mangaiat de mic copil , nu mi-ar ajunge mii de minute sa iti daruiesc atatea clipe minunate pe care le-am petrecut alaturi de tine . Si poate ca ma doare atat de tare , ca nu iti sunt aproape zi de zi , ca nu te pot alina atunci cand iti este greu , atunci cand ai nevoie de un sprijin si eu nu sunt acolo . Mi-e dor sa stam in acelasi pat , invelita in bratele tale protectoare , si sa imi povesti despre minunate basme ale vremii trecute . Mi-e dor sa te am din nou alaturi , mi-e dor sa te am langa mine cand seara ma asez intr-un pat gol , fara suflet . Nu ti-as putea multumi nici cand pentru protectia ce mi-ai daruito cu atata dragoste . Cand ma sfatuiai sa nu plang , ca baieti mai sunt ...sa nu pun la suflet rautatile altora , sa fiu intotdeauna corecta si sa nu uit de unde am plecat ! Sa nu fiu ca ceilalti , sa invat ca voi ajunge departe . Poate ca te-am dezamagit de sute de ori , dar nu asta mi-a fost intentia . Ideea este ca sunt inca  tanara , ca inca invat din greseli , si voi avea ocazii sa clachez si sa ma ridic tot de atatea ori . Stiu ca ai suferit atat de mult , aproape 24 de ani te-ai chinuit cu un barbat strain de sentimentele tale , strain de tine doar ca sa imi fie mie bine ...dar nu mi-am dorit ca tu sa fii nefericita . As vrea sa iti multumesc pentru bunatatea ta si caldura care mi-ai daruito . Ca ai fost aproape de mine ...atunci cand mi-a fost greu , cand lacrimile ma inecau , cand ochii imi erau tristi si dezolati . Ai fost acolo si a contat . Nu e deloc usor cand ma gandesc ca odata nu vei mai fi , atunci ...
    Atunci nu stiu cum va fi , nu stiu cum o sa ma descurc fara prezenta ta , fara sa stiu unde ma indrept ...fara sa am habar ca nu mai am pe nimeni acolo acasa ...care sa ma astepte si sa ma intampine in pragul usei , alaturi de catelusa cu ochii de mahon ...Nu stiu cum voi face fata sa stiu ca vei pleca si ca nu te voi putea gasi , pentru niciodata . Te iubesc atat de mult , atat de mult te admir pentru sarguinta ta , pentru munca ta fata de mine , pentru durerile pricinuite de timp . 
    Te iubesc si nu te voi uita nici cand ...pentru ca amintirea ta va ramane vie in mintea mea , precum o parte din inima mea va fi mereu la tine !  
           ''   Nu-i deloc usor
Mi-e frica de gandul c-odata tu nu vei mai fi
Anii trec in zbor
O viata n-ajunge-i prea scurta sa-ti pot multumi '' 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu