miercuri, 18 februarie 2015

Curiozitate fara sir

    Da , te iubesc ! Si e ceva rau in asta ? Sincer , eu nu cred . Acum cateva zile , stateam cu un prieten de-al tau in fata scarii tale , asteptandu-te . Eram atat de plictisita si totusi atat de dornica de conversatie , dar ceva parca ma oprea sa incep o discutie . Intr-un final , el mi-a pus intrebarea de baraj :  '' De ce il iubesti ?''
    Si in gandul meu , un suras inofnesiv m-a cuprins . Nu stiu daca prietenul tau din copilarie , a observat cand m-am imbujorat emotionata in obraji sau cand am inceput sa ma fastacesc , precum un copil ce isi cauta scuzele , dar eu una nu imi cautam scuza ..mi se parea o intrebare stupida , nefireasca si copilareasca ! Dupa atata timp , sa ma intrebe cineva de ce te iubesc , oare mai are sens ? Dar oare mai conteaza ? Daca nu te iubeam indeajuns oare mai ramaneam cu tine ? Sau poate mai eram acum aici , cu tine ? Nu cred , oricum ! Si totusi , el tot insistenta , dar mie nu imi venea sa ii raspund  . Nu voiam de fapt sa ii spun nimic . Am incercat sa ii explic prin fapte , prin amintiri , dar cred ca el a luat aceste marturisiri drept povesti . Desigur , mi-am dat seama ca el nu a simtit , nu a trait ..ce am trait eu cu tine . Si am tacut , imbatata singura de amintiri . Atat de dulci unele , altele atat de amare si crude ...dar in bratele tale eu mi-am gasit linistea . Asa cum esti , asa cum te prefaci deseori , asa ganditor si secretos , eu continui sa te iubesc ! De ce ? :))
    Da , am inteles ..asta este intrebarea ce deschide cutia pandorei . Dar intreb si eu la randul meu , e atat de important acest amanunt ? Nu conteaza ..totusi ..?! Da ,  ca totusi te iubesc ? De ce ? Prea simplu raspunsul , prea banal , nu ar incapea nici o mie si una de blog`uri , de pagini albe , de simpozioane , de melodii ...sa intelegi cat te iubesc eu de fapt . Poate par cuvinte prea mari pentru un copil ca mine ...dar asta simt , dar asta traiesc ! Te iubesc pentru ceea ce esti ! Te iubesc pentru ca imi readuci un zambet cald in viata mea ! Te iubesc pentru ca pot sa am grija de tine si ca imi permiti sa te ajut !
   Stii ce i-am zis ? Ca nu stiu ...chiar nu am vrut  sa ii spun exact pentru ce te iubesc . Nici nu vad de ce i-as explica acest lucru . Si acum sunt de aceeasi parere ...pentru ca uite ..nu e prietenul meu , e doar o cunostinta ce am cunoscuto prin intermediul tau . Prieten este cel ce te intelege , cel ce dobandeste incredere si respect , dar pentru mine nu este nimic din aceste lucruri . Poate ca respectul meu l-a dobandit doar din faptul ca e o persoana , dar doar atat . El nu este pentru mine ..ce simbolizeza pentru tine ! Si nici nu ar putea fi ! Asa ca nu vad de ce i-as raspunde la intrebari ce tin de un sir de sentimente sincere ale mele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu