duminică, 28 decembrie 2014

Te iubesc , chiar daca ...

Te iubesc , chiar daca te superi din orice pe mine . 
Te iubesc , chiar daca uiti sa imi mai zici si cuvinte frumoase din cand in cand . 
Te iubesc , chiar daca te tipi deseori la mine din nu stiu ce banal motiv . 
Te iubesc , chiar daca imi spui ca visez prea mult . 
Te iubesc , chiar daca uneori ma faci sa ma simt ca ultimul om la rascruce de drumuri . 
Te iubesc , chiar daca ma lasi in plina strada , in forfota multimii ..sa stau si sa cred ce vreau . 
Te iubesc chiar si cand nu imi iei apararea cand de fapt stii ca am dreptate . 
Te iubesc , chiar daca mai uiatm sa ne-o spunem . 
Te iubesc , chiar daca ai un orgoliu ce nu te lasa sa ma tii noapte singuri in pat , in brate . 
Te iubesc ,  chiar daca uiti sa imi spui ''La multi ani , iubire ! '' sau ''Buna dimineata , draga mea '' !
Te iubesc , chiar daca nu o spun de fiecare data . 
Te iubesc , chiar daca ....nu se vede , dar TE IUBESC pentru ceea ce esti , nu pentru ce ai fost sau vei fi . 
Te iubesc , chiar daca eu nu cred in iubirea ta fata de mine , dar continui sa iti fiu aproape trup si suflet ...si da , poate sunt prostuta , si da poate sunt credula si naiva , si da poate uit sa imi mai taca si gura , dar niciodata nu m-am pus pe primul loc ..mereu am cautat sa iti fie mai intai bine , inainte de toate .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu