duminică, 28 decembrie 2014

2015

   Pentru anul acesta imi doresc ...o sumedenie de dorinte arzatoare . Un slalom intre propriile dorinte si ganduri . Petrec mult timp alaturi de cei dragi , dar mi-as dori sa ii inteleg mai bine , sa le fiu alaturi cu bratele deschise ...nu numai prin gesturi si cuvinte risipite de un alt eu . Vreau sa fiu fericita ...sa imi vad logodnicul zi de zi cu zambetul pe buze , sa il vad ca este in sfarsit multumit de mine . Si la randul meu o sa fiu multumita de mine .
   Sa nu imi mai rod unghiile ca un copil nervos , suparat pe atatea . Sa nu mai tip pe oricare imi iesa in cale , sa zambesc si sa rad , sa fiu eu si nu mai eu ! Sa am speranta in suflet ca i-au BAC-ul , sa cred ca pot si sa fac ce imi propun . Sa imi las viciile deoparte odata pentru totdeauna . Sa fiu constienta cand gresesc si sa imi cer scuze cand este nevoie . Sa spun ''multumesc'' chiar si cand nu este necesar ...sa nu mai arunc cu reprosuri si cel mai important : sa nu mai injur ! Sa nu mai folosesc cuvinte urate la adresa mea sau a celorlati . Sa fiu calma , rabdatoare , mereu cu zambetul pe buze. Sa iubesc ca la inceput si sa nu uit sa daruiesc celor ce nu au la fel de mult ca mine ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu