luni, 8 decembrie 2014

Te urasc !

Te urasc pentru atingerea ta , odata calda .
Te urasc pentru fiecare vorba care mi-ai spus`o !
Te urasc pentru ca m-ai facut sa am incredere in tine .
Te urasc pentru ca m-ai minti la orice pas ...
Te urasc pentru ca mi-ai iesit in cale , te urasc pentru ca ai crezut ca ma poti schimba .
 In caz ca nu ti-ai dat seama tot eu sunt ! Si imi este tare greu sa iti spun , dar ai ramas acelasi . Cu aceleasi replici de cacat , si cu aceeasi privire sarcastica , cu o spranceana ridicata si cu buzele stranse a dispret . Am asteptata mult , dar pe strada ta nu a rasarit nimic ...si rup poza cu poza , amintire cu amintire ...eu una nu vreau sa iti mai simt nici  parfumul . Vreau sa te uit , sa nu ami stiu nimic de tine. crezi ca imi poti face aceleeasi faze ca la inceput ?! draga , eram indragostita si prostuta , dar uite ai facut si tu un lucru bun : mi-ai deschis ochii ! In asa fel incat nu mai accept nimic ! Gata ! S-a sfarsit ..la cate ai dat in bara pana acum , nu ami am nevoie de un nou plus la bulinele tale negre .
 Te urasc pentru ca am ajuns sa te cunosc cu adevarat .
 Te urasc pentru ca nu mai am mintea limpede ca inainte .
 Te urasc pentru ca ai vrut sa ma faci altceva decat eram eu .
 Stiu despre ce vorbesc in sfarsit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu