luni, 8 decembrie 2014

Ultimul tren

    Gata . Stop si de la capat . Cu pasi mici si linistiti ma plimb prin desisul parcului , jucandu-ma pe potecile inghetate de sentimente si emotii . Plec si nu ma mai intorc . Te-am tot sunat si nu ai raspuns ...dar fac un pas in plus ...si o las balta . Pentru prima data asta imi doresc si asta vreau ! Nopti intregi te-am asteptat sa ma cuprinzi intr-o imbratisare , zile intregi am asteptat un suras cald de la tine , dar nu . Am asteptat in zadar . Nu mai fac cale intoarsa . Ai uitat de fapt ...ai uitat , ca totul s-a terminat cand te-ai gandit ca ar fi mai bine sa ramai doar tu cu tine . Ai uitat ca mi-am lasat orgoliul si incapatanarea deoparte nu mai sa iti fie bine , dar uneori binele care il faci nu este pe deplin multumit .
   Ultimul tren ...vine spre mine si nu ma va uita , cum nici eu nu il voi uita . Am avut o vreme cand voiam cu disperare sa plec ..oriunde si cu oricine , doar sa uit . In acest caz nu am avut ce sa fac ...dar acum e altceva . Suntem simpli pasageri ..care nu se mai uita  unul la altul . Ca doi straini intr-un destin .....si acum plec ....plec departe de amintiri .
        Nu mai vreau , nu mai imi doresc ! Vreau sa i-au ultimul tren ...abrupt, greu si dureros , dar la capatul lui este lumina pe care mi-o doresc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu