luni, 8 decembrie 2014

Crezi ca ... ?

  
       Am crezut in tine , cum nu am crezut in mine ! Ti-am dat si sufletul meu ...dar tu ai preferat sa crezi ca ma poti schimba cu o singura adiere din pleoape . Nu iti caut vina , pentru ca stiu foarte bine ca amandoi am gresit ..amandoi am crezut ca totul se va schimba , dar in caz ca nu ti-ai dat seama ...nimic nu e ok !  
     Te pierzi singur in trecut si ma iei si pe mine cu tine , dar eu nu am nevoie ...nu imi doresc decat un strop de atentie din partea ta . Nu pot face fata singura , nu pot sa ma schimb singura , poate ca ai crezut ca o sa tac si o sa inghit totul . Dar nu ! Am invatat acum ceva timp ca pentru nimic in lume sa nu te lasi calcata in picioare ! Are balta peste ! Asa cum de fiecare data imi spui ..si iata ca inca iti urmez sfatul . In caz ca nu stiai , eu am crezut in tine , eu te-am iubit dar tu ai preferat sa minti si sa ascunzi inevitabilul. Tot nu inteleg de ce ti-a placut asa mult sa te minti singur ?!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu