marți, 11 martie 2014

O stare de a fi

    Visezi in fiecare zi ...ca vei intalni ..o himera cu o umbrela bleomarin , ce te asteapta agale intr-o ploaie de miresme . Te simti oarecum dezolata , stiind ca unii au parte de o imbratisare calda , pe cand tu ..te pierzi intr-un sarut usor pe obraz si o strangere amicala de mana . Azi sunt romantica ! Am zile in care sunt o fiinta cu nervii intinsi la maxim , zile in care lacrimile imi desconsidera tristetea , zile in care rad cu placere de soapte trecatoare . Azi ..am un sentiment linistit de pace sufleteasca , in care as imbratisa si testoasa de plus ce sta aruncata intr-un colt al camerei . Azi vreau sa fiu iubita ! Vreau sa ma plimb ore in sir , in parc , pe strazi laturalnice ..cu el de mana . Nu am nevoie de pretexte si cugetari , doar o stare de eterna impacare cu sine . Vreau sa ploaie ..cu picaturi mici si calde pe obrajii palizi ; vreau sa imi simt pielea cum se cutremura intr-un recurs timpuriu al emotiilor ; vreau sa aud pasii tocului cum ma cheama spre el . Vreau sa aud murmure de iubire catre privirea mea capruie si totodata atat de obosita . Sunt femeie , am cu mine un bagaj de sentimente si emotii laturalnice cu felul meu de a fi . Sunt atat de incapatanata uneori , si atat de maleabila in rastimpuri . Vreau sa beau o cafea tare si fierbinte ..pe o terasa de unde pot privi natura cum renaste deasupra la tot ce a fost ...
  Azi sunt romantica ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu