marți, 3 martie 2015

Fara raspuns ...

     Ti-ai inchipuit ca va fi altfel ? Poate ca da , poate ca ai crezut cu totul altceva , dar usor , usor tot famecul de dinainte a disparut precum o briza a unei vant rece si dezolant . Cine esti ? Sau cine vrei sa pari ca esti ? Zambetul tau e fad si ascuns , nu imi transmite decat o raceala debordanta . Saruturile tale sunt pe alocuri dulci , dar imediat dulceata se transforma intr-un gust amar . Ai uitat atat de usor ca increderea se poate pierde intr-o secunda din viata ? Si ca totusi nu se mai poate repara ? Prea multe secrete strivesc iubirea . Prea multe minciuni ocolite dau de banuit . Ai uitat ca ti-am fost aproape asa cum am putut ? Ai uitat ca sunt femeie si ca nu uit ? Ai uitat cand ti-am intins o mana de ajutor , desi imi venea atat de greu sa o intind spre tine ?
   Da , evident , ai uitat . Esti barbat , si ce iubesti , ranesti ! Automat , ma simt o papusa manevrata de tine . Poate ca nu vreau sa te pierd doar din atat , si sunt obligata sa suport tot ce imi faci . Ma pierzi atat de usor in cuvinte atat de veninoase si taioase . Nu am un raspuns pentru comportamentul tau , sau poate pentru durerea care mi-ai pricinuito , dar o sa iti dai seama pe parcurs ca acest comportament dur fata de mine , te va costa scump . iar atunci va fi prea tarziu sa te mai pot ierta . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu